Wirtek
Suntem o companie daneză orientată către client, care oferă soluții complete în domeniul dezvoltării de produse informatice. Dezvoltăm aplicaţii și testăm echipamente pentru clienții din Europa de Nord. Am luat ființă în 2006 prin decizia consiliului de administrație al Wirtek A/S Danemarca.
Nu suntem o corporație! Mai degrabă un colectiv de oameni faini și valoroși, diverși dar uniți prin respect reciproc. Avem angajați bine pregătiți, productivi, motivați și adaptabili. Ei sunt cea mai importantă resursă a companiei și asta se reflectă în tot ceea ce facem:
- Practicăm conceptul de open management și sprijinim inițiativa și creativitatea. WirtekVikingii sunt încurajați să se implice, în ideea by the people, for the people.
- Avem un cadru de funcționare foarte flexibil, o cultură de lucru axată pe echilibrul muncă-viață.
- Lucrăm cu pasiune și entuziasm. Suntem mândri de ceea ce am realizat iar rezultatul muncii noastre este valoros atât pentru noi cât și pentru client.
- Punem omul potrivit la locul potrivit, fie că este vorba de un proiect în .Net, Mobile sau Product Testing.
- Ne preocupă satisfacția WirtekVikingilor, iar pentru ca ea să fie maximă pachetul nostru de beneficii include atât oportunități de dezvoltare cât și posibilitatea de a ne distra într-un mod creativ și constructiv.
- Suntem convinși că putem să creștem doar impreună, de aceea investim în oameni prin programe de învățare continuă.
- Suntem atenți la nevoile WirtekVikingilor și asta inseamnă că se pot aștepta la o vorbă bună chiar și în cazul dilemelor personale.
- Am creat un mediu de lucru plăcut și cu atmosferă destinsă, cu spații pentru socializare și recreare.
- Venim la birou zâmbind, știind că ne așteaptă un loc unde putem să fim noi înșine.
Echipa de Management

Emmett King
General Manager
Emmett este responsabil cu implementarea planului de dezvoltare strategică și profesională. Este un om de afaceri de origine americană cu o experiență practică de peste 10 ani în România. Trăiește în Cluj-Napoca și a însușit limba română. Înainte de a ni se alătura, a colaborat cu o serie de companii din domeniul IT și a susținut cursuri de training pentru sute de ingineri pe diferite teme, printre care: leadership, management, team development, coaching, comunicare, rezolvarea problemelor și dezvoltare personală.
Sorin Luca
Operations Manager
Sorin a terminat studiile UTCN în 1996. De atunci a acumulat experiență în service management, project management, leadership, managementul și dezvoltarea echipelor. Are numeroase certificări în domeniul tehnic și HR. Este responsabil de implementarea strategiei de dezvoltare a companiei, asigurând totodată satisfacția angajaților.
Adina Balea
Line Manager
Adina este managerul departamentului nostru de Software Development. Încă din 2007 Adina contribuie cu entuziasm la promovarea și aplicarea principiilor Lean și Agile în Wirtek. Are un rol cheie în valorificarea talentului colegilor noștri dezvoltatori și contribuie la aplicarea bunelor practici în proiectele curente. A construit și întărește relații cu clienții noștri prin profesionalism și calitate, pe bază de respect și încredere. Programator la bază, Adina este membru activ în comunitățile tehnologice din Cluj unde facilitează transmiterea de informații și know-how.
Călin Cristea
Financial Manager
Călin are experiență vastă în domeniul financiar-contabil, fiscal și salarizare. Are certificări ca expert contabil, consultant fiscal, inspector de resurse umane și auditor financiar. Deține cunoștințe temeinice despre implicațiile economice, contabile și fiscale ale firmelor și a asociațiilor nonprofit, în special cu profil IT. Rolul lui este de a organiza și conduce activitatea financiar-contabilă și de salarizare, precum și de a informa echipa de management și salariații cu privire la modificările legislative importante. Furnizează informații economice și fiscale care ajută la luarea deciziilor.